Dne 18. srpna 2014 odstartoval na svůj poslední let.
Zájem o letectví projevil v roce 1942. Příděl cigaret střádal a za 200 cigaret "Vlasta" získal materiál na model MLL-6 IPRO – Papoušek a motor "Solnička" 6 cm3 s vrtulí, zapalovací cívkou a kondenzátorem.
V roce 1945 po ukončení II. světové války začal s plachtařským výcvikem na kluzáku S6-38 GLEITR v Medlánkách.
V roce 1947 – 1948 byl již učitelem plachtění v Zemské plachtařské škole Brno – Medlánky.
Základní vojenskou službu absolvoval ve Valašském Meziříčí, kde se seznámil s budoucí manželkou Jiřinou a toto manželství trvalo po jeho celý život. Narodily se jim dvě dcery Helena a Hana, která se s tátou intenzivně zabývala leteckým modelářstvím.
Po ukončení vojenské prezenční služby se plně zapojil do činnosti v brněnském aeroklubu jako pilot motorových letounů. Létal ve funkci vlekaře větroňů, vysazovač parašutistů, učitel létání a zástupce náčelníka krajského aeroklubu pro výcvik.
V roce 1960 s letounem JAK-11 OK-KIK překonal národní a světové rychlostní rekordy na bázi 3 a 20 km. Obdržel titul "Mistr sportu".
V roce 1962 nastoupil jako pilot aerotaxi OK-RFZ a nalétal 5.000 letových hodin. Později létat jako kapitán na L410 a dostal se až na funkci kapitána TU-134A, kde létal Pařiž – Praha.
Dne 20.10.1982 zakončil svoji aktivní leteckou činnost odchodem do důchodu a začal svoji intenzivní činnost jako letecký modelář rádiem řízených modelů, leteckých maket, zejména A-B534 Stinson – Reliant, Liberty Sport I a II, Š-328 Šmolík, Turboporter atd.
Publikoval v modelářských časopisech. Byl vedoucím výpravy Československých modelářů na mistrovství světa rádiem řízených maket F4C a F4B v USA roku 1992.
Do posledních dnů života se aktivně zúčastňoval akcí zabývajících se leteckou a modelářskou tématikou brněnských organizací.
V Brně dne 23.8.2014 GV