Dvousedadlové kluzáky
Dvousedadlové kluzáky jsou využívány především k výcviku pilotů, rekreačnímu a sportovnímu létání.
Duo Discus ( OK-3415 )
Duo Discus je vysoce výkonný dvoumístný kluzák s vynikajícími vlastnostmi pro přelety.

L23 Super Blaník ( OK-5550 )
Celokovový kluzák určený převážně pro výcvikové a rekreační létání.

L13 Blaník ( OK-0931 )
Celokovový kluzák určený převážně pro výcvikové a rekreační létání.

Bergfalke III ( OK-5349 )
Kluzák německé výroby určený pro výcvikové létání. Je schopen aerovlekových i navijákových startů.

Jednosedadlové kluzáky
Podle typu jsou jednosedadlové kluzáky využívány k sportovnímu i rekreačnímu létání.
Standard Cirrus ( OK-6555 )
Výkonný kompozitový kluzák určený pro sportovní létání.

Standard Cirrus ( OK-6556 )
Výkonný kompozitový kluzák určený pro sportovní létání.

Standard Cirrus ( OK-6557 )
Výkonný kompozitový kluzák určený pro sportovní létání.

Standard Cirrus ( OK-6558 )
Výkonný kompozitový kluzák určený pro sportovní létání.

Standard Cirrus ( OK-6608 )
Výkonný kompozitový kluzák určený pro sportovní létání.
(kluzák je v soukromém vlastnictví)

Standard Cirrus ( OK-1111 )
Výkonný kompozitový kluzák určený pro sportovní létání.
(kluzák je v soukromém vlastnictví)

Astir CS ( OK-5433 )
Kompozitový kluzák určený pro sportovní a rekreační létání.

Astir CS ( OK-5432 )
Kompozitový kluzák určený pro sportovní a rekreační létání.

VT116 Orlik II ( OK-8406 )
Celodřevěný kluzák určený pro rekreační a sportovní létání.

VT116 Orlik II ( OK-8436 )
Celodřevěný kluzák určený pro rekreační a sportovní létání.
(kluzák je v soukromém vlastnictví)

VT116 Orlik II ( OK-4307 )
Celodřevěný kluzák určený pro rekreační a sportovní létání.

VT116 Orlik II ( OK-4321 )
Celodřevěný kluzák určený pro rekreační a sportovní létání.
(kluzák je v soukromém vlastnictví)

M35 ( OK-2901 )
Celodřevěný kluzák určený pro rekreační a sportovní létání.

M28 ( OK-2903 )
Celodřevěný kluzák určený pro rekreační a sportovní létání.

ASW-15 ( OK–7119 )
Výkonný kompozitový kluzák určený pro sportovní létání.
(kluzák je v soukromém vlastnictví)

Nimbus 2c ( OK-1307 )
Závodní kluzák volné třídy postavený firmou Schempp-Hirth, který poprvé vzlétl v dubnu 1971.
U verze 2c byl použit pevnější a lehčí nosník křídla z uhlíkatého kompozitu. Na Nimbusu 2 byl dosažen ženský výškový rekord 10212m. V roce 1982 ulétl s Nimbusem 2 Jiří Štěpánek jako první na našem území 750km a na uzavřené trati a v roce 1990 Raymond Lynskey jako první 2000km (na Novém Zélandu ve vlně)
(kluzák je v soukromém vlastnictví)

Ventus C ( OK-4611 )
Výkonný kompozitový kluzák určený pro sportovní létání.
(kluzák je v soukromém vlastnictví)

LS1-f ( OK-2030 )
Výkonný kompozitový kluzák určený pro sportovní létání.
(kluzák je v soukromém vlastnictví)

TST-10 Atlas ( OK-A527 )
Výkonný kompozitový kluzák vybavený pomocným motorem určený pro sportovní létání.
(kluzák je v soukromém vlastnictví)

Ventus CM ( OK–0111 )
Výkonný kompozitový kluzák určený pro sportovní létání, který je vybaven motorem pro samostatný vzlet a v případě špatných meteorologických podmínek i pro vlastní návrat.
(kluzák je v soukromém vlastnictví)

Ka-6E ( OK–9781 )
Celodřevěný kluzák určený pro rekreační a sportovní létání. Výrobce Alexander Schleicher GmbH & Co, konstruktér Rudolf Kaiser. Ka-6E se vyráběla mezi lety 1965 – 1972. Tato verze měla modifikovaný profil křídla, menší průřez trupu a plovoucí výškovku. Celkově bylo vyrobeno 1200 kusů všech variant Ka-6.
(kluzák je v soukromém vlastnictví)

Phoebus A1 ( OK–3103 )
Kluzák Bölkov Phoebus je laminátový soutěžní kluzák s pevným podvozkem vyráběný v šedesátých letech 20. století. Byl vyvíjen v době kdy docházelo k přechodu od celodřevěné konstrukce ke kompozitním konstrukcím. Prototyp vznikl v Laupheimu u firmy Bölkow. První Phoebus ve verzi A1 vzlétl 11.dubna 1964.
(kluzák je v soukromém vlastnictví)
