Standard Cirrus ( OK-6555 )
Výkonný kompozitový kluzák určený pro sportovní létání. | |
Standard Cirrus ( OK-6556 ) | |
Standard Cirrus ( OK-6557 ) | |
Standard Cirrus ( OK-6558 ) | |
Standard Cirrus ( OK-6608 )(Tento kluzák je v soukromém vlastnictví) | |
Standard Cirrus ( OK-6492 )(Tento kluzák je v soukromém vlastnictví) | |
Standard Cirrus ( OK-1111 )(Tento kluzák je v soukromém vlastnictví) | |
ASTIR CS ( OK-5433 )Kompozitový kluzák určený pro sportovní a rekreační létání. | |
VSO10 Vosa ( OK-1504 ) Kluzák smíšené konstrukce určený pro sportovní a rekreační létání. | |
VT116 Orlík II ( OK-8406 )Celodřevěný kluzák určený pro rekreační a sportovní létání. | |
VT116 Orlík II ( OK-8436 )(Tento kluzák je v soukromém vlastnictví) | |
VT116 Orlík II ( OK-4307 ) | |
VT116 Orlík II ( OK-4321 ) (Tento kluzák je v soukromém vlastnictví) | |
M35 ( OK-2901 ) Celodřevěný kluzák určený pro rekreační a sportovní létání. | |
M28 ( OK-2903 ) Celodřevěný kluzák určený pro rekreační létání. | |
Cobra 15A ( OK-2902 ) Celodřevěný kluzák určený pro rekreační a sportovní létání. | |
SZD-32 Foka 5 ( OK-1227 )Celodřevěný kluzák určený pro rekreační a sportovní létání. (Tento kluzák je v soukromém vlastnictví) | |
ASW-15 ( OK–7119 )Výkonný kompozitový kluzák určený pro sportovní létání. (Tento kluzák je v soukromém vlastnictví) | |
ASW-15 ( OK–2013 )(Tento kluzák je v soukromém vlastnictví) | |
ASW 15B ( OK-2029 ) Výkonný kompozitový kluzák určený pro sportovní létání. (Tento kluzák je v soukromém vlastnictví) | |
ASW 20 ( OK-8709 ) Výkonný kompozitový kluzák určený pro sportovní létání. (Tento kluzák je v soukromém vlastnictví) | |
Nimbus 2c ( OK-1307 )Závodní kluzák volné třídy postavený firmou Schempp-Hirth, který poprvé vzlétl v dubnu 1971. U verze 2c byl použit pevnější a lehčí nosník křídla z uhlíkatého kompozitu. Na Nimbusu 2 byl dosažen ženský výškový rekord 10212m. V roce 1982 ulétl s Nimbusem 2 Jiří Štěpánek jako první na našem území 750km na uzavřené trati a v roce 1990 Raymond Lynskey jako první 2000km (na Novém Zélandu ve vlně). (Tento kluzák je v soukromém vlastnictví)
| |
Ventus C ( OK-4611 ) Výkonný kompozitový kluzák určený pro sportovní létání. (Tento kluzák je v soukromém vlastnictví) | |
Discus ( OK-0370 ) Výkonný kompozitový kluzák určený pro sportovní létání. (Tento kluzák je v soukromém vlastnictví) | |
LS1-F ( OK-2030 ) Výkonný kompozitový kluzák určený pro sportovní létání. (Tento kluzák je v soukromém vlastnictví) | |
TST-10 Atlas ( OK-A527 ) Výkonný kompozitový kluzák vybavený pomocným motorem určený pro sportovní létání. (Tento kluzák je v soukromém vlastnictví) | |
LAK 17 ( OK-2210 ) Výkonný kompozitový kluzák vybavený pomocným motorem určený pro sportovní létání. (Tento kluzák je v soukromém vlastnictví) | |
LAK 17 ( OK-1507 )(Tento kluzák je v soukromém vlastnictví) | |
HpH 304 Shark ( OK–2031 )Závodní kluzák od české kutnohorské firmy HpH vybavený pomocným motorem pro bezpečný dolet na domovské letiště v případě špatných meteorologických podmínek. Je vyráběn ve dvou verzích a to 15 metrové a 18 metrové, kde se rozpětí křídla mění pomocí nástavců. Nejlepší vypočítaná klouzavost 51 při rychlosti 125 km/h. Prototyp HPH 304S byl zalétnutý 23. listopadu 2006. (Tento kluzák je v soukromém vlastnictví) | |
Ventus CM ( OK–0111 )
Výkonný kompozitový kluzák určený pro sportovní létání, který je vybaven motorem pro samostatný vzlet a v případě špatných meteorologických podmínek i pro vlastní návrat. (Tento kluzák je v soukromém vlastnictví) | |